tisdag 22 juni 2010
måndag 21 juni 2010
Los Gatos.
Fortsättning...

För det första alla rika männsikor som kom på besök och spendera pengar. Sen alla som jobbade med bröllopet, tv städ kockar servitörer m.m får alltså lön som sedan spenderas i samhället. Det är alltså bara pengar som sätts i rullning ut i vårat samhälle. Sen all media runt om i världen som nu gjort reklam för sverige, sthlm, och brudparet... Så ni som tror att vi slösa skatte pengar, tänk om. Sverige som land gick garanterat + av detta. Over and out.
Jobb:-)

Här är mitt jobb idag målat ränder samt satt panel och målat. Det ska bli ety showroom på elektrolux home i barkarby. När det är färdigt på onsdag kommer det vara tvättstugekoncept till flerfamiljshus. Jag har massor med jobb här alltså? Det kommer utan tvekan bli övertid. Om ett par dagar åker min älsk till gotland i 3 veckor. Önskar jag hade haft råd att åka med :-(. Min ekonomi suger verkligen pung, saknar min gamla lön. Har endast pengar till bensin till och från jobbet kvar, övriga resor ställs in om inte bidrag finns från någon. Ska till stuvsta på torsdag och hjälpa min bror med sitt coola rum projekt. De kommer bli skit bra när det är klart. Kan inte göra länk nu när jag bloggar i mobilen men bara kolla hans facebook för länk till hans blogg. Apropå alla som gnäller ang att skatte pengar gick till brölloppet så är det dags att gå om skolan och läsa på lite. Sverige som land tjänade skadat myckey pengar pga det. Fortsättning i nästa inlägg.
onsdag 9 juni 2010
Försov mig.
Gah vaknade nyss, nån timma för sent. Kan ju bero på dom 14 timmars fysiska arbete som det blev igår igen. Och mer blir det, måste bli klar hos Linus Wahlgren denna vecka samt så har jag 2 altaner att bygga efter jobbet. Skoj o Hoj!
Nä dags att röra sig till Täby i rusningstrafik :-|
// Enjoy!!!
fredag 4 juni 2010
tisdag 1 juni 2010
torsdag 27 maj 2010
Fre+Helg
För att illustrera hur min helg är planerad så gör jag detta lite snabbt.
Fredag:
Jobb på Vätö utanför Norrtälje - 07:00-16:00
Middag hos bekant till Johannas familj - Kvällen
Lördag:
Hjälpa BMV att flytta - Förmiddag
Jobba hos familjen Brundin - Eftermiddag
Melodifestivalen med Johanna - Kvällen
LÅNG Nattpromenad i stuvsta med Stefan
och ev. Johanna (Vem som helst kan bjuda - Natten
in sig själv)
Söndag:
Tvättstuga - Förmiddag
Fortsätta hos familjen Brundin med altan - Eftermiddag
VILA!!! - Kväll / natt




