skip to main |
skip to sidebar
Som en blixt.
Det kom som en blixt från klar himmel, är plötsligt mycket dålig. Ligger och skakar i sängen. Det är helt oförklarligt, för en kvart sedan var allt frid och fröjd. Hoppas det går över lika fort som det kom så jag kan somna. Massa jobb i morgon ju.
Over and out
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar