måndag 21 juni 2010

Fortsättning...


För det första alla rika männsikor som kom på besök och spendera pengar. Sen alla som jobbade med bröllopet, tv städ kockar servitörer m.m får alltså lön som sedan spenderas i samhället. Det är alltså bara pengar som sätts i rullning ut i vårat samhälle. Sen all media runt om i världen som nu gjort reklam för sverige, sthlm, och brudparet... 

Så ni som tror att vi slösa skatte pengar, tänk om. Sverige som land gick garanterat + av detta.

Over and out.

Inga kommentarer: