
För det första alla rika männsikor som kom på besök och spendera pengar. Sen alla som jobbade med bröllopet, tv städ kockar servitörer m.m får alltså lön som sedan spenderas i samhället. Det är alltså bara pengar som sätts i rullning ut i vårat samhälle. Sen all media runt om i världen som nu gjort reklam för sverige, sthlm, och brudparet... Så ni som tror att vi slösa skatte pengar, tänk om. Sverige som land gick garanterat + av detta. Over and out.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar