måndag 21 juni 2010

Jobb:-)


Här är mitt jobb idag målat ränder samt satt panel och målat. Det ska bli ety showroom på elektrolux home i barkarby. När det är färdigt på onsdag kommer det vara tvättstugekoncept till flerfamiljshus. Jag har massor med jobb här alltså? Det kommer utan tvekan bli övertid. 

Om ett par dagar åker min älsk till gotland i 3 veckor. Önskar jag hade haft råd att åka med :-(. 

Min ekonomi suger verkligen pung, saknar min gamla lön. Har endast pengar till bensin till och från jobbet kvar, övriga resor ställs in om inte bidrag finns från någon. Ska till stuvsta på torsdag och hjälpa min bror med sitt coola rum projekt. De kommer bli skit bra när det är klart. Kan inte göra länk nu när jag bloggar i mobilen men bara kolla hans facebook för länk till hans blogg.

Apropå alla som gnäller ang att skatte pengar gick till brölloppet så är det dags att gå om skolan och läsa på lite. Sverige som land tjänade skadat myckey pengar pga det. Fortsättning i nästa inlägg.

Inga kommentarer: