måndag 21 juni 2010

Los Gatos.

Åker som bekant till Kreta 5e till 19e Augusti. Då har vi ett ytte pytte litet problem. Katterna! Behöver ju någon som tar hand om dom, och helst där dom är vana att bo men antar att det inte är något måste egentligen men underlättar ju eftersom dom är väldigt lättskötta där... Så, någon som är taggad?

Inga kommentarer: