skip to main |
skip to sidebar
Middag.
Ska äta hos johanna snart det blir grillat. :-) men nu ska ni få höra något sjukt. Bilden på tigern som johanna ritat och som jag bloggade tidigare. Den var tydligen en vg bild. Det är ju fan helt sjukt. Bild läraren måste vara blind eller något.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar