tisdag 9 mars 2010

Äntligen!


Ligger i johannas säng och tittar på henne:) samtidigt hör jag musik där dom sjunger, Du är det vackraste jag vet!

1 kommentar:

Flickvän sa...

haha.. naw :) syns bara att bilden är helt galet osmickrande på mig!