tisdag 9 mars 2010

Mat och äta


Tror att älsklingen sitter och äter middag för hon svarar inte när jag ringer hoppas hon skickar ett litet sms snart där det står något med innebörden -ring igen- jag borde verkligen apropå det äta något jag med. Men går verkligen ingen lust att äta. Känns konstigt men så är det. Kom nu på en sak jag saknar med min gamla sony ericsson, det är att den här mobilen inte lär sig vilka ord man skriver ofta så varje gång jag ska skriva typ är på säger den cp istället. Men fördelen med den här är ju å andra sidan att den kan grammatik! I morgon ska jag handla lite till farmor så hon slipper handla allt på svindyra ica. Sen torsdag ska jag på intervju träning om det blir som planerat. 

Enjoy!!!

Inga kommentarer: