
Hittar inte min pekpinne till mobilen:) men den är här någonstans. Messade nyss med johanna och då använde jag den ju. Jag förstår inte hur jag lyckas haha. Mina dagar är väldigt konstiga nu för tiden märker jag. Även fast jag teoretiskt ska ha hur mycket tid som helst så är det inte många minuter varje dag som jag inte har något för mig. Fördelen är ju den att jag inte är i närheten av så uppstressad som jag var när jag jobbade? Eller vad tycker ni? Ska ringa älsk nu och prata lite:) kanske skriver något mer inlägg sen igen. ... Hejdå
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar