tisdag 9 mars 2010

I like!


Helt otroligt att det finns nudlar jag faktiskt kan säga är goda! Dom finns att köpa på nästan alla större willys. Kostar dock en aning mer än dom här vanliga sorterna. Men mycket godare och lättare att tillaga. Man häller bara i lite vatten i burken och skickar in i mickron ett par minuter! Toppen :)

Inga kommentarer: