tisdag 9 mars 2010

Elvis och handsfree


Elvis blir på bilden bländad av blixten på mobilkameran. Börjar tro att han ätit upp min handsfree. Den har varit spårlöst borta ganska länge nu. Den är garanterat inte i bilen eller lägenheten. Har nog letat i sammanlagt över 4timmar sen dessutom städat båda väldigt noga och grundligt. Nu ska jag iaf ringa älsk :) hoppas hon svarar saknar henne som fan.

Inga kommentarer: