
Elvis blir på bilden bländad av blixten på mobilkameran. Börjar tro att han ätit upp min handsfree. Den har varit spårlöst borta ganska länge nu. Den är garanterat inte i bilen eller lägenheten. Har nog letat i sammanlagt över 4timmar sen dessutom städat båda väldigt noga och grundligt. Nu ska jag iaf ringa älsk :) hoppas hon svarar saknar henne som fan.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar