söndag 31 maj 2009

Morgon promenad.


Jag och simba är ute på morgon promenad. Lika bra att passa på innan det blir för varmt för mig:p simba verkar dock älska värmen. Lägger upp film på youtube senare idag.

1 kommentar:

Mariel sa...

har du varit ngt på landet?