Så var helgen slut, märkligt hur fort det går hela tiden på helgerna.
Såg nyss en film jag måste rekommendera till alla film älskare om man inte redan sett den. TAKEN heter den, det är en mycket smart och välgjord action film.
Jag ger den 4,5 av 5 möjliga.
Dags att göra lite nytta.
söndag 31 maj 2009
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar