söndag 31 maj 2009

Strömavbrott

Jaha mitt i filmen dog allt, kul :P Bara datorn som fortfarande är igång. hoppas elen kommer tillbaka snart. Min mobil är dessutom tvärdöd, inge batteri.

DSC00242

Man får göra som förr =) Tända ett ljus eller två =)

/ Godnatt

Inga kommentarer: