Jaha mitt i filmen dog allt, kul :P Bara datorn som fortfarande är igång. hoppas elen kommer tillbaka snart. Min mobil är dessutom tvärdöd, inge batteri.
Man får göra som förr =) Tända ett ljus eller två =) / Godnatt
Skicka en kommentar
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar