Alla som använder en simpel blogg (inge extra hokus pokus) borde fullt seriöst börja använda Windows Live Writer. Snabbt, Smidigt, Enkelt. Alla mina bloggar skriver jag via det här. Vill man t.ex. lägga upp en film lägger man bara in den i här direkt så laddas den automatiskt upp på t.ex. Youtube.
OVER AND OUT
söndag 31 maj 2009
Rekommenderar.
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar