söndag 31 maj 2009

Uppdatering.

Jag har ont i ryggen :( men det går nog över :). Ska strax iväg till tvättstugan, kanske inte bästa dagen att tvätta på 24,7 grader ute i skuggan och varmare lär det bli.

Blir ingen semester alls för mig i år, jag jobbar hela sommaren. Känns inte speciellt roligt faktiskt, men livet är som det är.

Nej nu måste jag fixa fram allt som ska tvättas.

/ Underbarnet

Inga kommentarer: