Jag har ont i ryggen :( men det går nog över :). Ska strax iväg till tvättstugan, kanske inte bästa dagen att tvätta på 24,7 grader ute i skuggan och varmare lär det bli.
Blir ingen semester alls för mig i år, jag jobbar hela sommaren. Känns inte speciellt roligt faktiskt, men livet är som det är.
Nej nu måste jag fixa fram allt som ska tvättas.
/ Underbarnet
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar