vad skulle man göra utan nära o kära!? grymt booring!
fredag 8 oktober 2010
onsdag 6 oktober 2010
tisdag 5 oktober 2010
Joho!
Hej alla glada! har nyss sett på svt1 på den fantastiskt genomdeppiga filmen “säg att du älskar mig” fy fan.
Sen e simba uppenbart nedtagen kom hem för massa timmar sedan och har skadat öga (slagsmål?) sedan han kom in vid 15 tiden (kl e nu 00) så har han velat vara mycket nära och bli ompysslad hela tiden!
Borde försöka sova nu iaf! så jag kanske känner för att vakna i morgon
// Greeeetings Jimmy
måndag 4 oktober 2010
Update.
Min arm är som den är. orkar inte ens tänka på skiten…
Men nu till något positivt! Som av en händelse ska avloppen i mitt hus (endast denna huslänga) renoveras i november! ÄNTLIGEN!
det är så sjukt positivt för värdet och mitt psyke mot den här lägenheten! Det enda lilla jobbiga är att vattnet hem kommer vara avstängt 2 veckor (2 separerade veckor) men det löser sig ju!
/JLT
torsdag 2 september 2010
söndag 29 augusti 2010
lördag 21 augusti 2010
Home Sweet home!
Nu är vi hemma från en underbar resa med massa galna norrmän och greker! haha!. Det har varit två alldeles underbara veckor med Johanna på kreta ska ni veta! Tänkte kasta upp lite bilder här men som ni vet finns massa bilder på FB såklart!





