fredag 8 oktober 2010

Vad skulle man göra?

vad skulle man göra utan nära o kära!? grymt booring!

onsdag 6 oktober 2010

Arbetslös.


Idag blev jag arbetslös. Det varade i ca 10 minuter. Krävdes ett sms från min sida så har jag nu nästan 100% garanterat nytt jobb. :-) dessutom bättre lön :-). Enjoy!. Maten på bilden är johannas verk. Riktigt gott och dessutom nyttigt! I like.

Fining!


Här är ju min lilla fining! Tycker så mycket om dig gumman, står vid din sida i både med och motgångar! Sen ska ju tilläggas att motgångarna är väldigt få. Antagligen på grund av hur underbar person du är! Hjärta dig!

tisdag 5 oktober 2010

Joho!

Hej alla glada! har nyss sett på svt1 på den fantastiskt genomdeppiga filmen “säg att du älskar mig” fy fan.

Sen e simba uppenbart nedtagen kom hem för massa timmar sedan och har skadat öga (slagsmål?) sedan han kom in vid 15 tiden (kl e nu 00) så har han velat vara mycket nära och bli ompysslad hela tiden!

Borde försöka sova nu iaf! så jag kanske känner för att vakna i morgon

// Greeeetings Jimmy

måndag 4 oktober 2010

Update.

Min arm är som den är. orkar inte ens tänka på skiten…

Men nu till något positivt! Som av en händelse ska avloppen i mitt hus (endast denna huslänga) renoveras i november! ÄNTLIGEN!
det är så sjukt positivt för värdet och mitt psyke mot den här lägenheten! Det enda lilla jobbiga är att vattnet hem kommer vara avstängt 2 veckor (2 separerade veckor) men det löser sig ju!

/JLT

lördag 2 oktober 2010

Rhoca.


Jag ligger i johannas säng fick helt sjukt ont i ett slags anfall mitt under middagen. Försöker få vattnet i underarmen att rinna tillbaka lite. Det var för övrigt ganska länge sedan jag kände sån här smärta. Hoppas på att jag snart kan ställa mig upp igen. Tack för all hjälp älskling <3.

Armen


Som alla redan vet är min arm bruten. Och muskler lösa samt senor av. Mindre kul. Hoppas kunna arbeta igen januari 2011. Kul . Nu ska jag strax äta god middag hemma hos älsklingen, med släckt och så! Mina dagar är inte speciellt spännande. Så förslag på hur man får dom roligare mottages gärna.

torsdag 2 september 2010

Bilen med stort B.


Björnars nya golf. Riktigt fin och nice bil. Vill ha men, blir ju en framtida dröm.

söndag 29 augusti 2010

Inception!

Är en mycket sevärd film må jag säga! Alla bör se den!

lördag 21 augusti 2010

Home Sweet home!

Nu är vi hemma från en underbar resa med massa galna norrmän och greker! haha!. Det har varit två alldeles underbara veckor med Johanna på kreta ska ni veta! Tänkte kasta upp lite bilder här men som ni vet finns massa bilder på FB såklart!