onsdag 6 oktober 2010

Arbetslös.


Idag blev jag arbetslös. Det varade i ca 10 minuter. Krävdes ett sms från min sida så har jag nu nästan 100% garanterat nytt jobb. :-) dessutom bättre lön :-). Enjoy!. Maten på bilden är johannas verk. Riktigt gott och dessutom nyttigt! I like.

Inga kommentarer: