skip to main |
skip to sidebar
Arbetslös.
Idag blev jag arbetslös. Det varade i ca 10 minuter. Krävdes ett sms från min sida så har jag nu nästan 100% garanterat nytt jobb. :-) dessutom bättre lön :-). Enjoy!. Maten på bilden är johannas verk. Riktigt gott och dessutom nyttigt! I like.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar