skip to main |
skip to sidebar
Rhoca.
Jag ligger i johannas säng fick helt sjukt ont i ett slags anfall mitt under middagen. Försöker få vattnet i underarmen att rinna tillbaka lite. Det var för övrigt ganska länge sedan jag kände sån här smärta. Hoppas på att jag snart kan ställa mig upp igen. Tack för all hjälp älskling <3.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar