skip to main |
skip to sidebar
Armen
Som alla redan vet är min arm bruten. Och muskler lösa samt senor av. Mindre kul. Hoppas kunna arbeta igen januari 2011. Kul . Nu ska jag strax äta god middag hemma hos älsklingen, med släckt och så! Mina dagar är inte speciellt spännande. Så förslag på hur man får dom roligare mottages gärna.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar