lördag 21 augusti 2010

Home Sweet home!

Nu är vi hemma från en underbar resa med massa galna norrmän och greker! haha!. Det har varit två alldeles underbara veckor med Johanna på kreta ska ni veta! Tänkte kasta upp lite bilder här men som ni vet finns massa bilder på FB såklart!

Inga kommentarer: