tisdag 20 juli 2010

Tvättelitvätt!

Nyss hemkommen från tvättstugan, var på tiden de kan vi ju lugnt säga! haha.

Mariel : 2 handukar och Vincent byxor upphittade som antagligen är dina.

Snart ska jag träffa älsklingen =) bara hon o jag! första gången på över en vecka typ! Mysigt!

I Helgen åker jag typ till Johannas landställe för att jobba, hon åker typ inte med =) tror bestämt de nalkas födelsedagskalad för henne =)

// X

Varmt!?!?

Ja nu jävlar har vi haft sommar! seså, fram med hösten nu!. Eller nja… Hösten är ju Helt meningslös! ingen gillar hösten.

Men Okej så här gör vi

Från och med 5e Aug tycker jag det ska ösregna och vara mulet i typ 2 veckor sen kan ge gärna vara bra väder en månad till!

// XzionZ Enjoooy!!!

NICE.

Nu har jag er i en liten ASK alla läsare :D

Blogspot har nya funktioner där jag lätt kan se antalet läsare osv. Dessutom prickas dom in på en karta =) + att jag ser varifrån dom kom. Så kan med säkra källor säga att en viss person använder bloglovin och via den läser min blogg! ;-)

Tiden.

Att 10 år kunde gå så fort.

R.I.P

måndag 19 juli 2010

Känslovåg.

För här kommer alla känslorna på en och samma gång!

Kallas det manligt PMS? vad vet jag. Men en kram hade fan inte suttit fel.

1. Slår i högerfoten i bordsbenet.
Resultat = SMÄRTA!!!

2. Ikea kan verkligen inte det där med att göra avlopp. Hade varit in under diskbänken och städat lite och har då flyttat lite på Avloppet så det åkte in i läget som är längst in (konstruerat för) Problemet med det läget är att vattnet som rinner ner i avloppet blir mycket begränsat, vilket jag aldrig kunnat drömma om att man skulle göra en så sjuk konstruktion. För det som då händer när min diskmaskin behagar tömma är att det blir tvärstopp i avloppet.
Resultat = Vatten överallt!

3. Saknar min flickvän extremt mycket, hon är så nära men ändå så långt bort! Hon ser mig inte, jag känner mig osynlig, bortglömd.
Resultat = Gråt inombords!

Men det är trots allt bara 17 dagar kvar tills bekymmersfritt liv i två veckor.

// Enjoy!!!

tisdag 13 juli 2010

20100709285.JPG


Pain.


Har alltid underskattat smärtan. Kommer aldrig mer underskatta den.

måndag 5 juli 2010

Sommar o Sol

Nu är det iaf sommar på riktigt!

Så, here is the deal. Vill Inte höra av folk i fortsättningen att vi inte har Snö på vintrarna? (för er som lider av någon sjukdom, som orsakar minnesförlust så hade vi konstant snö i över 3 månader i vintras.)
Sen så regnar INTE våra somrar bort! (Inte sett regn på väldigt lång tid nu och inget att komma närmsta veckan heller.

Synd bara att man jobbar hela jävla tiden, i morgon blir det 12 timmars jobb 08-20, underbart… Not.

Men men. blir ju i alla fall 2 veckor ledigt denna sommar. Hoppas på total avkoppling då =) Det mest ansträngande man ska göra under dom 2 veckorna är att äta :-P. Och ABSOLUT inte fixa maten själv utan samtliga mål serverade och klara :-D

Stort tack till Annie som ska hjälpa mig med diverse saker då jag reser bort, trots att det innebär en hel del jobbiga resor för hennes del! <3

JOHANNA – Du är saknad! Extremt saknad! Känns som en halv evighet utan dig nu! Kom Hem!

Over & Out

tisdag 22 juni 2010

Ska ha!


Måste ha en sån. Kokande vatten direkt ur en kran på sidan. Te vatten 1 sekund. Pasta vatten 1 sekund med mera. Dessutom drar den knappt någon el faktiskt ungefär hälften av vad en spotlight lampa gör. Enjoy!!!

måndag 21 juni 2010

Los Gatos.

Åker som bekant till Kreta 5e till 19e Augusti. Då har vi ett ytte pytte litet problem. Katterna! Behöver ju någon som tar hand om dom, och helst där dom är vana att bo men antar att det inte är något måste egentligen men underlättar ju eftersom dom är väldigt lättskötta där... Så, någon som är taggad?