Nyss hemkommen från tvättstugan, var på tiden de kan vi ju lugnt säga! haha.
Mariel : 2 handukar och Vincent byxor upphittade som antagligen är dina.
Snart ska jag träffa älsklingen =) bara hon o jag! första gången på över en vecka typ! Mysigt!
I Helgen åker jag typ till Johannas landställe för att jobba, hon åker typ inte med =) tror bestämt de nalkas födelsedagskalad för henne =)
// X
tisdag 20 juli 2010
Tvättelitvätt!
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar