tisdag 20 juli 2010

Tvättelitvätt!

Nyss hemkommen från tvättstugan, var på tiden de kan vi ju lugnt säga! haha.

Mariel : 2 handukar och Vincent byxor upphittade som antagligen är dina.

Snart ska jag träffa älsklingen =) bara hon o jag! första gången på över en vecka typ! Mysigt!

I Helgen åker jag typ till Johannas landställe för att jobba, hon åker typ inte med =) tror bestämt de nalkas födelsedagskalad för henne =)

// X

Inga kommentarer: