tisdag 20 juli 2010

NICE.

Nu har jag er i en liten ASK alla läsare :D

Blogspot har nya funktioner där jag lätt kan se antalet läsare osv. Dessutom prickas dom in på en karta =) + att jag ser varifrån dom kom. Så kan med säkra källor säga att en viss person använder bloglovin och via den läser min blogg! ;-)

Inga kommentarer: