Ja nu jävlar har vi haft sommar! seså, fram med hösten nu!. Eller nja… Hösten är ju Helt meningslös! ingen gillar hösten.
Men Okej så här gör vi
Från och med 5e Aug tycker jag det ska ösregna och vara mulet i typ 2 veckor sen kan ge gärna vara bra väder en månad till!
// XzionZ Enjoooy!!!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar