onsdag 10 mars 2010

Annies middag


Det ser inte gott ut. Det luktar inte gott. Annie påstår dessutom att det är gott och helt okej.... Skulle inte tro det va?!

tisdag 9 mars 2010

Äntligen!


Ligger i johannas säng och tittar på henne:) samtidigt hör jag musik där dom sjunger, Du är det vackraste jag vet!

På väg


Är nu på väg till johanna för att äntligen få träffa henne idag:)

Aha


Där var den lilla lömska pinnen

I like!


Helt otroligt att det finns nudlar jag faktiskt kan säga är goda! Dom finns att köpa på nästan alla större willys. Kostar dock en aning mer än dom här vanliga sorterna. Men mycket godare och lättare att tillaga. Man häller bara i lite vatten i burken och skickar in i mickron ett par minuter! Toppen :)

Vad vill han?


Jag gissar att han vill gå ut:) kollar lite på tv nu. Ska nog testa ringa johanna igen. Saknar massa!

Mat och äta


Tror att älsklingen sitter och äter middag för hon svarar inte när jag ringer hoppas hon skickar ett litet sms snart där det står något med innebörden -ring igen- jag borde verkligen apropå det äta något jag med. Men går verkligen ingen lust att äta. Känns konstigt men så är det. Kom nu på en sak jag saknar med min gamla sony ericsson, det är att den här mobilen inte lär sig vilka ord man skriver ofta så varje gång jag ska skriva typ är på säger den cp istället. Men fördelen med den här är ju å andra sidan att den kan grammatik! I morgon ska jag handla lite till farmor så hon slipper handla allt på svindyra ica. Sen torsdag ska jag på intervju träning om det blir som planerat. 

Enjoy!!!

Elvis och handsfree


Elvis blir på bilden bländad av blixten på mobilkameran. Börjar tro att han ätit upp min handsfree. Den har varit spårlöst borta ganska länge nu. Den är garanterat inte i bilen eller lägenheten. Har nog letat i sammanlagt över 4timmar sen dessutom städat båda väldigt noga och grundligt. Nu ska jag iaf ringa älsk :) hoppas hon svarar saknar henne som fan.

Pinne


Hittar inte min pekpinne till mobilen:) men den är här någonstans. Messade nyss med johanna och då använde jag den ju. Jag förstår inte hur jag lyckas haha. Mina dagar är väldigt konstiga nu för tiden märker jag. Även fast jag teoretiskt ska ha hur mycket tid som helst så är det inte många minuter varje dag som jag inte har något för mig. Fördelen är ju den att jag inte är i närheten av så uppstressad som jag var när jag jobbade? Eller vad tycker ni? Ska ringa älsk nu och prata lite:) kanske skriver något mer inlägg sen igen. ... Hejdå

fredag 5 mars 2010

Middag!


Jag är nu hemma hos johanna där jag ska bli bjuden på middag! I like! För att fördriva tiden lite sitter johanna och visar massa klipp ur filmen janne långben the movie. Jag fick min akassa godkänd idag nu tar det nog bara 2 veckor innan jag får första pengarna och då kan jag ansöka om dom andra pengarna så inom 6 veckor har jag nog börjat få pengar som jag ska. Då går jag nog dessutom förhoppningsvis ett nytt arbete att gå till om dagarna. Det var allt jag hade att säga för denna gång! Hoppas johanna vill kramas lite nu innan vi ska gå och handla lite bröd som ska vara till middagen. 

Enjoy!!!