För här kommer alla känslorna på en och samma gång!
Kallas det manligt PMS? vad vet jag. Men en kram hade fan inte suttit fel.
1. Slår i högerfoten i bordsbenet.
Resultat = SMÄRTA!!!
2. Ikea kan verkligen inte det där med att göra avlopp. Hade varit in under diskbänken och städat lite och har då flyttat lite på Avloppet så det åkte in i läget som är längst in (konstruerat för) Problemet med det läget är att vattnet som rinner ner i avloppet blir mycket begränsat, vilket jag aldrig kunnat drömma om att man skulle göra en så sjuk konstruktion. För det som då händer när min diskmaskin behagar tömma är att det blir tvärstopp i avloppet.
Resultat = Vatten överallt!
3. Saknar min flickvän extremt mycket, hon är så nära men ändå så långt bort! Hon ser mig inte, jag känner mig osynlig, bortglömd.
Resultat = Gråt inombords!
Men det är trots allt bara 17 dagar kvar tills bekymmersfritt liv i två veckor.
// Enjoy!!!
måndag 19 juli 2010
Känslovåg.
tisdag 13 juli 2010
måndag 5 juli 2010
Sommar o Sol
Nu är det iaf sommar på riktigt!
Så, here is the deal. Vill Inte höra av folk i fortsättningen att vi inte har Snö på vintrarna? (för er som lider av någon sjukdom, som orsakar minnesförlust så hade vi konstant snö i över 3 månader i vintras.)
Sen så regnar INTE våra somrar bort! (Inte sett regn på väldigt lång tid nu och inget att komma närmsta veckan heller.
Synd bara att man jobbar hela jävla tiden, i morgon blir det 12 timmars jobb 08-20, underbart… Not.
Men men. blir ju i alla fall 2 veckor ledigt denna sommar. Hoppas på total avkoppling då =) Det mest ansträngande man ska göra under dom 2 veckorna är att äta :-P. Och ABSOLUT inte fixa maten själv utan samtliga mål serverade och klara :-D
Stort tack till Annie som ska hjälpa mig med diverse saker då jag reser bort, trots att det innebär en hel del jobbiga resor för hennes del! <3
JOHANNA – Du är saknad! Extremt saknad! Känns som en halv evighet utan dig nu! Kom Hem!
Over & Out
tisdag 22 juni 2010
måndag 21 juni 2010
Los Gatos.
Fortsättning...

För det första alla rika männsikor som kom på besök och spendera pengar. Sen alla som jobbade med bröllopet, tv städ kockar servitörer m.m får alltså lön som sedan spenderas i samhället. Det är alltså bara pengar som sätts i rullning ut i vårat samhälle. Sen all media runt om i världen som nu gjort reklam för sverige, sthlm, och brudparet... Så ni som tror att vi slösa skatte pengar, tänk om. Sverige som land gick garanterat + av detta. Over and out.
Jobb:-)

Här är mitt jobb idag målat ränder samt satt panel och målat. Det ska bli ety showroom på elektrolux home i barkarby. När det är färdigt på onsdag kommer det vara tvättstugekoncept till flerfamiljshus. Jag har massor med jobb här alltså? Det kommer utan tvekan bli övertid. Om ett par dagar åker min älsk till gotland i 3 veckor. Önskar jag hade haft råd att åka med :-(. Min ekonomi suger verkligen pung, saknar min gamla lön. Har endast pengar till bensin till och från jobbet kvar, övriga resor ställs in om inte bidrag finns från någon. Ska till stuvsta på torsdag och hjälpa min bror med sitt coola rum projekt. De kommer bli skit bra när det är klart. Kan inte göra länk nu när jag bloggar i mobilen men bara kolla hans facebook för länk till hans blogg. Apropå alla som gnäller ang att skatte pengar gick till brölloppet så är det dags att gå om skolan och läsa på lite. Sverige som land tjänade skadat myckey pengar pga det. Fortsättning i nästa inlägg.
onsdag 9 juni 2010
Försov mig.
Gah vaknade nyss, nån timma för sent. Kan ju bero på dom 14 timmars fysiska arbete som det blev igår igen. Och mer blir det, måste bli klar hos Linus Wahlgren denna vecka samt så har jag 2 altaner att bygga efter jobbet. Skoj o Hoj!
Nä dags att röra sig till Täby i rusningstrafik :-|
// Enjoy!!!



