fredag 3 juli 2009
tisdag 30 juni 2009
måndag 29 juni 2009
Nytt.
Nytt, nytt, nytt. Har ägnat en stund efter jobbet och göra om lite här hemma =) Riktigt nöjd faktiskt. Och nej jag tänker inte via bilder :P
Ska gå ut på en leta katt promenad nu, dock vet jag var simba är. Han håller alltid till på exakt samma plats numera.
Pratade med den "onda" katt tanten efter jobbet idag, hon som matade simba förut. Riktigt trevlig var hon ju :P trots att ohn bara gnällde på hur vi tog hand om simba förut.
Kommer kylan snart då? Den är efterlängtad.
//JLT
Ps. alla bilder i bloggen går självklart att föstora genom att klicka på dom :P
Ska gå ut på en leta katt promenad nu, dock vet jag var simba är. Han håller alltid till på exakt samma plats numera.
Pratade med den "onda" katt tanten efter jobbet idag, hon som matade simba förut. Riktigt trevlig var hon ju :P trots att ohn bara gnällde på hur vi tog hand om simba förut.
Kommer kylan snart då? Den är efterlängtad.
//JLT
Ps. alla bilder i bloggen går självklart att föstora genom att klicka på dom :P
söndag 28 juni 2009
Hälsa.
Det går helt klart åt rätt håll för mig med min vikt mm. Äter precis som alltid massa onyttigt och stora mängder, trots detta går jag sakta ner i vikt =) Har nu en BMI på 25,8 att gämföra med 31 för något år sedan.
Enligt kalkyl ska jag trycka i mig hela 4700 Kcal/dag för att fylla upp min krops behov. det är en hel del...
Aja nu ska jag bädda sängen med nytvättade lakan o sånt. sen är det läggdags för oss som jobbar och betalar skatt ;D
Enligt kalkyl ska jag trycka i mig hela 4700 Kcal/dag för att fylla upp min krops behov. det är en hel del...
Aja nu ska jag bädda sängen med nytvättade lakan o sånt. sen är det läggdags för oss som jobbar och betalar skatt ;D
lördag 27 juni 2009
hehe.
Vad tycker ni om denna då =) själv hatade jag den så djupt först att den till slut blev en självklarhet
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)





