Det går helt klart åt rätt håll för mig med min vikt mm. Äter precis som alltid massa onyttigt och stora mängder, trots detta går jag sakta ner i vikt =) Har nu en BMI på 25,8 att gämföra med 31 för något år sedan.
Enligt kalkyl ska jag trycka i mig hela 4700 Kcal/dag för att fylla upp min krops behov. det är en hel del...
Aja nu ska jag bädda sängen med nytvättade lakan o sånt. sen är det läggdags för oss som jobbar och betalar skatt ;D
söndag 28 juni 2009
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
1 kommentar:
nice :)
Skicka en kommentar