skip to main |
skip to sidebar
Grattis:)
Idag fyller min farmor år, 83 närmare bestämt. Hehe konstigt nog var det jag som "fick" något:) det är 4 små växter på bilden. Dom höll på att dö här så jag tar hem dom och fixar bra för dom:) nu ska jag åka hem och gå på kvällspromenad med rhoca:) skoj o hoj.
1 kommentar:
vad kul :)hälsa så mycket från mig! (do it!)
Skicka en kommentar