söndag 28 juni 2009

Det är lugnt.


Nästan 30 grader ute, normala människor skulle hålla till på stranden eller liknande. Men nej inte jimmy. Tvättstugan är jimmys plats en dag som denna. Inte nog med att det är varmt ute det är säkert 10 grader extra här inne. Hot! Rädda mig någon!

Inga kommentarer: