fredag 20 mars 2009

Rip.


Blomman på bilen har avlidigt. Den var nog lite ledsen och utstött eftersom den levt större delen av sitt liv i ensamhet med bara andra konstiga arter omkring sig. Begravningen äger rum nu i helgen. I komposten i Skärsätra. Må du leva i fred. /Jimmy

onsdag 18 mars 2009

2:a

Ja andra gången nu som jag cyklade till jobbet. Var minst lika jobbigt om inte jobbigare idag :P.-

Men o andra sidan så var det ju inte direkt nå fel på vädret på vägen hem. Blå himmel och strålande sol och små blommor vid kanten av cykelbanan. För min del får det väldigt gärna stanna i den här årstiden sommaren är inten höjdare :P det här är PERFEKT!

JLT - still moving

tisdag 17 mars 2009

Tidsfråga.


Nu är det bara ett par veckor tills hon kommer på besök till sthlm. Fan va kul :). Sen kommer ju förhoppningsvis björnar på ett besök då med:). Välkomna!

måndag 16 mars 2009

o jag rullar fram.

Idag fick jag ett _ryck_. Jag tog min kära cykel fram och tillbaka till jobbet, gick ganska bra förutom att mna inte vet hur man ska klä sig. I början fryser man ju om man inte har massa kläder men efter ett par km så blir de ju stört varmt istället när man börjar få upp kroppstemperaturen. Några Tips?.

JLT On The Move

tisdag 10 mars 2009

Gott? EH JA!



Gott? EH JA!
Grym? EH JA!
Godast? EH JAAAA!

I brist på annat och göra och på tok för mycket mjöl i skåpet (köpt nya paket hela tiden) så avvärkade jag 2 Liter mjöl på att skapa dessa mästerverk. Dom är Antagligen de godaste som någonsin gjorts. Och de Onyttigaste. Vi snackar ett helt paket Smör+lite till (ca 750g) gick åt.

Kollade nyss lite på House, kan inte sluta tänka på att alla avsnitt är exakt lika uppbyggda. :P men men tänker man inte på de så är de ju underhållande :D.

EnJoY !!!

tisdag 3 mars 2009

Lycka till.


Är så otroligt glad för din skull, att du är lycklig. Ni är otroligt söta ihop och tror verkligen ni kommer ha det väldigt bra tillsammans. Älskar dig vännen, och saknar dig.

måndag 16 februari 2009

Mystiskt


Vissa människor beter sig jävligt mystiskt just nu, förklaring? Tackar vet jag djur. Dom följer primitiva mönster. Och nej det gäller inte Simba och elvis dom är inga djur. . .

fredag 6 februari 2009

Sjukdom


Jag har gjort lite egna studier. . . Resultatet är att Ipren krossar alvedon på alla sätt och vis

Kärnkraft och elvis


Hej folks! Det är ett jäkla snack om vi ska ha kärnkraft i sverige. . . Klart som FAN vi ska! Det ger sjukt mycket energi och är relativt miljövanligt. Lägg ner massa pengar på forskning om att göra något vettigt av avfallet, så kommer sverige klara el försörjningen super bra. Och inte behöva köpa kol eldat från polen.

Det är som ni alla vet världens sötaste elvis på bilden :). Tycker faktiskt om honom trots att han kan vara en riktigt jävla pain in the ass.

söndag 1 februari 2009

Gone

Ja så kan de vara :D