fredag 20 mars 2009
onsdag 18 mars 2009
2:a
Ja andra gången nu som jag cyklade till jobbet. Var minst lika jobbigt om inte jobbigare idag :P.-
Men o andra sidan så var det ju inte direkt nå fel på vädret på vägen hem. Blå himmel och strålande sol och små blommor vid kanten av cykelbanan. För min del får det väldigt gärna stanna i den här årstiden sommaren är inten höjdare :P det här är PERFEKT!
JLT - still moving
Men o andra sidan så var det ju inte direkt nå fel på vädret på vägen hem. Blå himmel och strålande sol och små blommor vid kanten av cykelbanan. För min del får det väldigt gärna stanna i den här årstiden sommaren är inten höjdare :P det här är PERFEKT!
JLT - still moving
tisdag 17 mars 2009
måndag 16 mars 2009
o jag rullar fram.
Idag fick jag ett _ryck_. Jag tog min kära cykel fram och tillbaka till jobbet, gick ganska bra förutom att mna inte vet hur man ska klä sig. I början fryser man ju om man inte har massa kläder men efter ett par km så blir de ju stört varmt istället när man börjar få upp kroppstemperaturen. Några Tips?.
JLT On The Move
JLT On The Move
tisdag 10 mars 2009
Gott? EH JA!
Gott? EH JA!
Grym? EH JA!
Godast? EH JAAAA!
I brist på annat och göra och på tok för mycket mjöl i skåpet (köpt nya paket hela tiden) så avvärkade jag 2 Liter mjöl på att skapa dessa mästerverk. Dom är Antagligen de godaste som någonsin gjorts. Och de Onyttigaste. Vi snackar ett helt paket Smör+lite till (ca 750g) gick åt.
Kollade nyss lite på House, kan inte sluta tänka på att alla avsnitt är exakt lika uppbyggda. :P men men tänker man inte på de så är de ju underhållande :D.
EnJoY !!!
tisdag 3 mars 2009
måndag 16 februari 2009
fredag 6 februari 2009
Kärnkraft och elvis

Hej folks! Det är ett jäkla snack om vi ska ha kärnkraft i sverige. . . Klart som FAN vi ska! Det ger sjukt mycket energi och är relativt miljövanligt. Lägg ner massa pengar på forskning om att göra något vettigt av avfallet, så kommer sverige klara el försörjningen super bra. Och inte behöva köpa kol eldat från polen.
Det är som ni alla vet världens sötaste elvis på bilden :). Tycker faktiskt om honom trots att han kan vara en riktigt jävla pain in the ass.
söndag 1 februari 2009
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)




