tisdag 10 mars 2009

Gott? EH JA!



Gott? EH JA!
Grym? EH JA!
Godast? EH JAAAA!

I brist på annat och göra och på tok för mycket mjöl i skåpet (köpt nya paket hela tiden) så avvärkade jag 2 Liter mjöl på att skapa dessa mästerverk. Dom är Antagligen de godaste som någonsin gjorts. Och de Onyttigaste. Vi snackar ett helt paket Smör+lite till (ca 750g) gick åt.

Kollade nyss lite på House, kan inte sluta tänka på att alla avsnitt är exakt lika uppbyggda. :P men men tänker man inte på de så är de ju underhållande :D.

EnJoY !!!

1 kommentar:

Anonym sa...

ÅH VILL HAA!! Du får va beredd på att när vi ses om några veckor, ska du kunna göra din pasta, din paj, dina bullar.. allt du kan. PREPARE yourself!! Mmmhh det värker i min mage nu :P