tisdag 17 mars 2009

Tidsfråga.


Nu är det bara ett par veckor tills hon kommer på besök till sthlm. Fan va kul :). Sen kommer ju förhoppningsvis björnar på ett besök då med:). Välkomna!

1 kommentar:

Anonym sa...

Længtar SÅ mkt efter att få træffa dig igen :):)