tisdag 3 mars 2009

Lycka till.


Är så otroligt glad för din skull, att du är lycklig. Ni är otroligt söta ihop och tror verkligen ni kommer ha det väldigt bra tillsammans. Älskar dig vännen, och saknar dig.

2 kommentarer:

Anonym sa...

älskar och saknar dig med :) är så glad att du hör till dom som stöttar och är glad för vår skull =) längtar tills vi ses och du får träffa björnar också =)

Anonym sa...

1000-Tack Jimmy=)
All lycka till dig med:D