tisdag 2 februari 2010

Kvällsåkningen.

Gick inte som planerat, det var strömavbrott så belysningen och liftarna stod stilla! då kom rille på den alldeles utmärkta iden att gå upp för slalombacken i BJÄXOR! Mongo. men men vi gick och gick har nog aldrig varit så trött i benen i hela mitt liv. Men ska ju träna så why not!

ENJOY!!!

1 kommentar:

Monkan sa...

Men ååååh, varför skulle du råka hamna i min blogg?! Sånt här vill jag ju inte läsa om, blir ju så avundsjuk!!! Enda trösten är att det verkar avskräckande kallt där uppe, minsta lilla vindpust och... ja DÅ blir det kallt! Minns ett år när det satt förbudsskyltar vid liftarna i Åre, stod att ingen fick åka upp utan mössa för det var mer än 50 minus med vindarna...

Men lite kul ändå att du besökte min blogg för det var ju snälla ord du skrev :-)