Idag har vi inte åkt så mycket, man börjar bli lite trött i benen faktiskt =) men ska iväg på kvällsåkning i Duved vid 18-20, sen åka till stugan och vila och sitta vid datorn =). Åkte en sjukt nice backe idag! När vi stod på och körde Fort så in i helvete ner tog det ungefär 1:40 ner. Snabbt!.
Ska fixa lite gröt nu!
MORS!
tisdag 2 februari 2010
Skidåkning.
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar