Ligger i sängen i Åre, kom på igår kväll vad det är som gjort att mitt internet inte fungerat som det ska men det är nu åtgärdat :D. Sen var jag ju iväg på arbetsförmedlingen igår, hon som hjälpte mig var Extremt trevlig! Vilket var bra för jag var nog antagligen ganska förvirrad =) det är jag fortfarande, reglerna för hur man ska få ut a-kassan är helt jävla sinnes sjuka! har fått en broschyr där allt står men det är så jäkla luddigt skrivet och allt går att tolka på hundra olika sätt! det är i alla fall massa saker jag måste skicka in hit o dit och måste leta upp gamla papper. Blä blir trött bara av att tänka på det. ska försöka kolla upp lite nu i veckan men det stora rycket med allt blir på måndag då jag måste infinna mig på Arbetsförmedlingen på Lidingö.
Nä nu är det snart Dags att ge sig ut i nypistade backar! Ska bara äta lite först :)
Betyg för åre hittills 3 av 5 vilket är Bra! Riktigt bra för att vara i Sverige =) för att få 4 – 5 i betyg ska det vara som vissa orter är i Alperna, thats still the shit!
Herrå!
tisdag 2 februari 2010
Arbetsförmedlingen o sånt.
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar