måndag 16 mars 2009

o jag rullar fram.

Idag fick jag ett _ryck_. Jag tog min kära cykel fram och tillbaka till jobbet, gick ganska bra förutom att mna inte vet hur man ska klä sig. I början fryser man ju om man inte har massa kläder men efter ett par km så blir de ju stört varmt istället när man börjar få upp kroppstemperaturen. Några Tips?.

JLT On The Move

1 kommentar:

Anonym sa...

gör så att du kan TA av dig kläder nrä det blir för varmt och TA PÅ dig när det blir för kallt. Dvs ha nån slags påse och lite kläder.