Är så otroligt glad för din skull, att du är lycklig. Ni är otroligt söta ihop och tror verkligen ni kommer ha det väldigt bra tillsammans. Älskar dig vännen, och saknar dig.
2 kommentarer:
Anonym
sa...
älskar och saknar dig med :) är så glad att du hör till dom som stöttar och är glad för vår skull =) längtar tills vi ses och du får träffa björnar också =)
2 kommentarer:
älskar och saknar dig med :) är så glad att du hör till dom som stöttar och är glad för vår skull =) längtar tills vi ses och du får träffa björnar också =)
1000-Tack Jimmy=)
All lycka till dig med:D
Skicka en kommentar