söndag 12 december 2010
lördag 11 december 2010
fredag 3 december 2010
måndag 29 november 2010
Tanke.
Har nu blivit JÄTTE erbjuden ett jobb. Ett jobb som jag skulle trivas helt okej på och kunna påverka mitt jobbliv ganska rejält!
Timlön 170:-+ersättningar.
21500:-/ Månad
Eller Satsa på NCC som riskerar dra ner mig i ett stressigt läge och jobbiga kollegor, men även jätte bra kollegor! och Stundtals jättebra förmåner.
Timlön 194:-+ersättningar.
24300:-/ Månad
Är det värt 2800:-/ Månad för utökad frihet?
HJÄLP MIG FFS!
Snurrigt värre.
Väldigt snurrigt allting nu! Har skapat en sida på internet där jag skriver av mig om mitt lite mer privata liv. http://xzionz-privat.blogspot.com . Nej den kan inte läsas utan inbjudan. Så varför jag ens nämner den här är ett mysterium. Kan väl säga såhär, det är nog en del av en nödvändig förändring av mitt liv.
/ Jimmy
ps. Älskar dig Johanna.
måndag 22 november 2010
torsdag 11 november 2010
tisdag 9 november 2010
The Time.
Hörde denna på p3 igår på väg till SKHLM… Vad tycker ni om den? Jag kan inte sätta fingret på den, men börjar bli som en drog för mig att höra den…
/ JLT X



