söndag 12 december 2010

Söndag.


Vad kan då vara bättre än värmegolv med kattmynta som johanna sprayat dit?

lördag 11 december 2010

Då var det dags igen.

Det rinner vatten genom mitt tak i köket –.-

fredag 3 december 2010

Vinter.


Vet en katt som inte uppskattar snö och kyla. Han har suttit såhär i snart 2 timmar. Bara stirrar ut i snön.

måndag 29 november 2010

Tanke.

Har nu blivit JÄTTE erbjuden ett jobb. Ett jobb som jag skulle trivas helt okej på och kunna påverka mitt jobbliv ganska rejält!
Timlön 170:-+ersättningar.
21500:-/ Månad

Eller Satsa på NCC som riskerar dra ner mig i ett stressigt läge och jobbiga kollegor, men även jätte bra kollegor! och Stundtals jättebra förmåner.
Timlön 194:-+ersättningar.
24300:-/ Månad

Är det värt 2800:-/ Månad för utökad frihet?

HJÄLP MIG FFS!

Snurrigt värre.

Väldigt snurrigt allting nu! Har skapat en sida på internet där jag skriver av mig om mitt lite mer privata liv. http://xzionz-privat.blogspot.com . Nej den kan inte läsas utan inbjudan. Så varför jag ens nämner den här är ett mysterium. Kan väl säga såhär, det är nog en del av en nödvändig förändring av mitt liv.

/ Jimmy
ps. Älskar dig Johanna.

måndag 22 november 2010

Bebis.


Men vilken söt bebis! Eller?

torsdag 11 november 2010

Vill bara.

Vill bara allas bästa, ibland lyckas jag!

tisdag 9 november 2010

Shallalaaa! <3

*Hjärta ALOT!*

The Time.

Hörde denna på p3 igår på väg till SKHLM… Vad tycker ni om den? Jag kan inte sätta fingret på den, men börjar bli som en drog för mig att höra den…

/ JLT X

måndag 8 november 2010

Pengar del 2


Gå ner och läs inlägget Pengar. Först!

För då får jag vara generös samtidigt som ingen far illa av att jag blir rik... Så nu tillbaka till verkligheten, jag behöver pengar nu tack! För jag vill kunna ge mig själv och andra lycka. Over and out