måndag 29 november 2010

Tanke.

Har nu blivit JÄTTE erbjuden ett jobb. Ett jobb som jag skulle trivas helt okej på och kunna påverka mitt jobbliv ganska rejält!
Timlön 170:-+ersättningar.
21500:-/ Månad

Eller Satsa på NCC som riskerar dra ner mig i ett stressigt läge och jobbiga kollegor, men även jätte bra kollegor! och Stundtals jättebra förmåner.
Timlön 194:-+ersättningar.
24300:-/ Månad

Är det värt 2800:-/ Månad för utökad frihet?

HJÄLP MIG FFS!

Inga kommentarer: