Har nu blivit JÄTTE erbjuden ett jobb. Ett jobb som jag skulle trivas helt okej på och kunna påverka mitt jobbliv ganska rejält!
Timlön 170:-+ersättningar.
21500:-/ Månad
Eller Satsa på NCC som riskerar dra ner mig i ett stressigt läge och jobbiga kollegor, men även jätte bra kollegor! och Stundtals jättebra förmåner.
Timlön 194:-+ersättningar.
24300:-/ Månad
Är det värt 2800:-/ Månad för utökad frihet?
HJÄLP MIG FFS!
måndag 29 november 2010
Tanke.
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar