Väldigt snurrigt allting nu! Har skapat en sida på internet där jag skriver av mig om mitt lite mer privata liv. http://xzionz-privat.blogspot.com . Nej den kan inte läsas utan inbjudan. Så varför jag ens nämner den här är ett mysterium. Kan väl säga såhär, det är nog en del av en nödvändig förändring av mitt liv.
/ Jimmy
ps. Älskar dig Johanna.
måndag 29 november 2010
Snurrigt värre.
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar