måndag 8 november 2010
Pengar.

Sitter och funderar över pengar. Egentligen finns ju absolut inget värde i dessa saker, trots detta styr dem hela den värd vi lever i. Det vet vi ju alla vid det här laget. Sen finns det ju en tanke till. Tex vid lotteri så finns en viss summa pengar och som i många fall bara en ensam person går hem med. Och alla andra i lotteriet är lite fattigare. Så är det ju i verkliga livet med, det finns en viss summa pengar. Så när någon ibland oss blir rik betyder ju det att andra blir fattigare. Det finns ju knappast någon lösning på det hela eftersom att de flesta människorna på denna planet är mer eller mindre egoister. Så jag antar att även mitt mål i livet ska vara att bli rik, trots att det betyder att någon annan blir fattig. Jag är inte lika pengar fixerad som många andra. För jag anser mig själv vara ganska generös överlag? Så... Ser ni problemet? Hur jag än gör så kommer det bli någon lidande. Det bästa är nog om jag blir rik som fan och delar med mig till andra. Forts ovan..
onsdag 3 november 2010
måndag 1 november 2010
Min Vecka 44.
Tänker inte rabbla upp dag för dag , känns så jävla trist och uppstyltat.
Men mår relativt bra. Har nån feber som kommer och går fortfarande lite konstigt är det allt! men i veckan blir det
Bio (Paranormal Activity 2)
Konsert (Alter Bridge)
Middag (Restaurang med Älsklingen)
Shopping (Köpa en ram till Tigern + eventuellt skor om jag hittar billiga)
Träffa folk (Träffa vänner bekanta och familj)
Tända Ljus (Hos mamma på lördag kväll)
I helgen fick jag btw besök av Rille lördag kväll till söndag em. då vi hämtade Ida på Arlanda.
Nu ska jag duscha sen ringa och väcka Johanna :-D
/ JLT WEEEHAAA
tisdag 26 oktober 2010
Vänstern.
I morgon faller domen…
Läkt som det ska? Knappast!
Operation? Mycket möjligt!
Sjukgymnastik? Troligen!
Förlängd Sjukskrivning? Nej snälla vill inte!
Som man då snabbt inser är det inte många positiva frågor som ställs, beror på att armen är av :P finns inte mycket positivt med det :-D.
ENJOY!!!
söndag 10 oktober 2010
Orolig.
Livet rullar på, verken i armen minskar så även svullnaden hoppas jag!
Men är lite orolig över den nu. kan verkligen inte sträcka ut armen rakt… fastnar vid typ 130grader… och det är verkligen tvärstopp… :-(
/ JLT
lördag 9 oktober 2010
Kärlek.

Kärlek är underbart eller hur? Men undrar vad kärlek egentligen är, jag menar det är väl en känsla man får för en annan individ eller något. Men varför? Hum lär ju vara något ämne i kroppen eller något. Men fortfarande varför? Äh skit samma jag är glad i alla fall.:-) värdens mest kära person :-) det är jag det! Idag utmanade jag verkligen ödet. Varit ute och åkt runt. Fan så ont man får efter en stund.:( nu ska jag hjälpa älsk som har ont i ryggen med lite städning. Visst är det dumt och konstigt att jag inte kan göra radbryt i texten när jag bloggar via mobilen. Tack och hej levergrej



