Livet rullar på, verken i armen minskar så även svullnaden hoppas jag!
Men är lite orolig över den nu. kan verkligen inte sträcka ut armen rakt… fastnar vid typ 130grader… och det är verkligen tvärstopp… :-(
/ JLT
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar