Gah vaknade nyss, nån timma för sent. Kan ju bero på dom 14 timmars fysiska arbete som det blev igår igen. Och mer blir det, måste bli klar hos Linus Wahlgren denna vecka samt så har jag 2 altaner att bygga efter jobbet. Skoj o Hoj!
Nä dags att röra sig till Täby i rusningstrafik :-|
// Enjoy!!!
onsdag 9 juni 2010
Försov mig.
fredag 4 juni 2010
tisdag 1 juni 2010
torsdag 27 maj 2010
Fre+Helg
För att illustrera hur min helg är planerad så gör jag detta lite snabbt.
Fredag:
Jobb på Vätö utanför Norrtälje - 07:00-16:00
Middag hos bekant till Johannas familj - Kvällen
Lördag:
Hjälpa BMV att flytta - Förmiddag
Jobba hos familjen Brundin - Eftermiddag
Melodifestivalen med Johanna - Kvällen
LÅNG Nattpromenad i stuvsta med Stefan
och ev. Johanna (Vem som helst kan bjuda - Natten
in sig själv)
Söndag:
Tvättstuga - Förmiddag
Fortsätta hos familjen Brundin med altan - Eftermiddag
VILA!!! - Kväll / natt
måndag 24 maj 2010
Lost.
nu har sista avsnittet i sista säsongen av Lost visats, vet inte vad jag ska säga. måste dock säga att jag är imponerad över att regissören fick ihop alla trådar till slut… men ja lite frustrerande är de allt och känns konstigt att det är slut…
I övrigt har jag städat och diskat idag hemma för att röja upp lite iaf. i morgon kommer det hit folk och byter min ytterdörr till en ny säkerhetsdörr. skönt att äntligen slippa dörrjäveln och få riktiga lås o grejer.
Längtar som en jävla galning till 5e Aug då jag får oka till kreta med min älskade Johanna i 2 hela veckor! NICE
Hjärta dig gumman! <3
fredag 21 maj 2010
Resa!
Hit åker Jag och Johanna i 2 veckor i början av augusti!!!
Ni kan läsa mer om hotellet här:
http://www.ving.se/grekland/makrigialos/sunwing-resort-makrigialos





