onsdag 9 juni 2010

Försov mig.

Gah vaknade nyss, nån timma för sent. Kan ju bero på dom 14 timmars fysiska arbete som det blev igår igen. Och mer blir det, måste bli klar hos Linus Wahlgren denna vecka samt så har jag 2 altaner att bygga efter jobbet. Skoj o Hoj!

Nä dags att röra sig till Täby i rusningstrafik :-|

// Enjoy!!!

fredag 4 juni 2010

Tvätt


Så många stora maskiner står just nu fyllda med all min tvätt, dom är verkligen proppfyllda. Så blir det om man inte haft tid att tvätta på 6veckor typ

tisdag 1 juni 2010

Som en blixt.


Det kom som en blixt från klar himmel, är plötsligt mycket dålig. Ligger och skakar i sängen. Det är helt oförklarligt, för en kvart sedan var allt frid och fröjd. Hoppas det går över lika fort som det kom så jag kan somna. Massa jobb i morgon ju. 

Over and out

Tur!


Det betyder väl tur? :-)

torsdag 27 maj 2010

Middag.


Ska äta hos johanna snart det blir grillat. :-) men nu ska ni få höra något sjukt. Bilden på tigern som johanna ritat och som jag bloggade tidigare. Den var tydligen en vg bild. Det är ju fan helt sjukt. Bild läraren måste vara blind eller något.

Fre+Helg

För att illustrera hur min helg är planerad så gör jag detta lite snabbt.

Fredag:
Jobb på Vätö utanför Norrtälje                         - 07:00-16:00

Middag hos bekant till Johannas familj             - Kvällen

Lördag:
Hjälpa BMV att flytta                                       - Förmiddag

Jobba hos familjen Brundin                              - Eftermiddag

Melodifestivalen med Johanna                         - Kvällen

LÅNG Nattpromenad i stuvsta med Stefan
och ev. Johanna (Vem som helst kan bjuda       - Natten
in sig själv)                                                     

Söndag:
Tvättstuga                                                     - Förmiddag

Fortsätta hos familjen Brundin med altan         - Eftermiddag

VILA!!!                                                           - Kväll / natt

Tiger


Hon är så duktig :-) <3

måndag 24 maj 2010

Lost.

nu har sista avsnittet i sista säsongen av Lost visats, vet inte vad jag ska säga. måste dock säga att jag är imponerad över att regissören fick ihop alla trådar till slut… men ja lite frustrerande är de allt och känns konstigt att det är slut…


I övrigt har jag städat och diskat idag hemma för att röja upp lite iaf. i morgon kommer det hit folk och byter min ytterdörr till en ny säkerhetsdörr. skönt att äntligen slippa dörrjäveln och få riktiga lås o grejer.

Längtar som en jävla galning till 5e Aug då jag får oka till kreta med min älskade Johanna i 2 hela veckor! NICEDSC03928
Hjärta dig gumman! <3

fredag 21 maj 2010

Resa!

Hit åker Jag och Johanna i 2 veckor i början av augusti!!!
HERCPX11157_1_13

Ni kan läsa mer om hotellet här:
http://www.ving.se/grekland/makrigialos/sunwing-resort-makrigialos

torsdag 20 maj 2010

Varmt.nu


Ja, för en kille som mig som inte avgudar värme så är det lite väl varmt nu....