torsdag 22 april 2010

Fjant:-)


Haha han är så feminin

måndag 19 april 2010

Nytt jobb


Det här är nya företaget som jag från och med idag abetar på.

tisdag 13 april 2010

Vår.


Nu är det vår, simba njuter. Jag börjar nytt arbete nu på måndag. Ser fram emot det eftersom jag fick välja kollega som också blir anställd, enjoy!!!

söndag 11 april 2010

Sötnötter.

Arbete.

Som det ser ut nu jobbar jag endast 1 vecka till på mitt nuvarande arbete. Sedan arbetslös igen under en tid. Sedan blir det antagligen så att jag börjar arbeta åt en fd kollega Lasse som startat eget företag. jag skulle där hålla på med köksmontage till bättre lön än dagens lön. Fin fint =) KEBAB! kommer jag åka och äta så fort alkoholen gått ur kroppen BTW

Jag vet att du läser.

Jag vet att du läser min blogg, jag läser din med!

Det är då meningen att någon av er som läser ska känna sig lite extra träffad av låtvalet =).

Kvällen.

Blev en hel del Alkohol framåt småtimmarna.

Sedan gick jag hem från johanna efter att ha följt henne hem, direkt när jag kom hem (kraftigt berusad) så var det tvättstugan som gällde. där jag ägnade 3 timmar. Problemet är nu att jag inte kan somna…Och att det vore extremt osmart att vänta allt för länge med att sova eftersom att kommande natts sömn kommer bli fakkad… BLÄ

tisdag 30 mars 2010

Arbete.

Det är nu i princip garanterat att jag kommer börja arbeta på måndag, vet inte riktigt hur det känns ännu. Ska åka till nya jobbet på torsdag och få lite kort info innan jag åker med Älsk till utsund över påsken.

Lönen är inte jätte bra men överkomlig CA 170 kr/h.

Tyvärr är det inte säkert att jobbet är “fast” utan till en början handlar det bara om 3 veckor. men förhoppningsvis kanske några månader iaf!

/JLT

måndag 29 mars 2010

Väggen


Säger bara fy fan så fort det går om man inte svänger eller bromsar

tisdag 23 mars 2010

Busted.


Haha dom är så busted. Visste att dom umgås när man inte ser på.