Som det ser ut nu jobbar jag endast 1 vecka till på mitt nuvarande arbete. Sedan arbetslös igen under en tid. Sedan blir det antagligen så att jag börjar arbeta åt en fd kollega Lasse som startat eget företag. jag skulle där hålla på med köksmontage till bättre lön än dagens lön. Fin fint =) KEBAB! kommer jag åka och äta så fort alkoholen gått ur kroppen BTW
söndag 11 april 2010
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar