Blev en hel del Alkohol framåt småtimmarna.
Sedan gick jag hem från johanna efter att ha följt henne hem, direkt när jag kom hem (kraftigt berusad) så var det tvättstugan som gällde. där jag ägnade 3 timmar. Problemet är nu att jag inte kan somna…Och att det vore extremt osmart att vänta allt för länge med att sova eftersom att kommande natts sömn kommer bli fakkad… BLÄ
söndag 11 april 2010
Kvällen.
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar