lördag 13 mars 2010
torsdag 11 mars 2010
Inlägg.
Vet egentligen inte vad jag ska blogga om, ska på intervju träning om ett par timmar. skoj! (not). sen kanske jag måste hjälpa pappa en stund verkar de som, men får väl se hur de blir med det.
onsdag 10 mars 2010
tisdag 9 mars 2010
I like!

Helt otroligt att det finns nudlar jag faktiskt kan säga är goda! Dom finns att köpa på nästan alla större willys. Kostar dock en aning mer än dom här vanliga sorterna. Men mycket godare och lättare att tillaga. Man häller bara i lite vatten i burken och skickar in i mickron ett par minuter! Toppen :)
Mat och äta

Tror att älsklingen sitter och äter middag för hon svarar inte när jag ringer hoppas hon skickar ett litet sms snart där det står något med innebörden -ring igen- jag borde verkligen apropå det äta något jag med. Men går verkligen ingen lust att äta. Känns konstigt men så är det. Kom nu på en sak jag saknar med min gamla sony ericsson, det är att den här mobilen inte lär sig vilka ord man skriver ofta så varje gång jag ska skriva typ är på säger den cp istället. Men fördelen med den här är ju å andra sidan att den kan grammatik! I morgon ska jag handla lite till farmor så hon slipper handla allt på svindyra ica. Sen torsdag ska jag på intervju träning om det blir som planerat. Enjoy!!!
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)





